Mihez kezdjek magammal? Kérdés, aztán nem kérdés.

Mihez kezdjek veled? Kérdés és kérdés, és még mindig kérdés.

 

Ha nem háromszor, akkor négyszer kezdtem neki a folytatásnak, de annyi minden kavarog bennem, hogy inkább semmit sem írok le. Szétszórt vagyok, egészen összeszedetlen, a magam viselkedését nem értem. Vajon miért? (Komoly kérdés, választ várok.)

Szerző: Lujz  2011.03.03. 22:09 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lujz.blog.hu/api/trackback/id/tr332708491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linus1012 2011.03.08. 22:38:37

Tavasz van-vagyis kellene hogy legyen-mindenki szétszórt, fáradt és ingerlékeny. Ha ötleted van írd le nyugodtan, tapasztalatból tudom, hogy akik igazán közel állnak hozzád, nem fognak rajtad poénkodni:)
(nem mintha okuk lenne rá:D)

Lujz 2011.03.08. 22:57:19

@Zsofesz: Azt gondolom, hogy egyébként is vagy nagyon precíz és összeszedett vagy nagyon szétszórt és bolond vagyok. Mostanában még jobban kiütközik, persze ez nem feltétlenül baj. Illetve még fontos megemlíteni, hogy nagyon örülünk a jó időnek, a feltöltődés sosem árt. ;)
Köszönöm, igyekszem, bár az a gond, hogy néha magamnak mondok ellent (=mindig, hála a két szélsőséges személyiségemnek). :)
(Értem a célzást... :D)
süti beállítások módosítása